Реєстрація Увійти

Оплата та доставка

Каталог

Ноутбуки та інша портативна техніка

Комп'ютери

Телефони

Комплектуючі ПК та супутні товари

Мультимедіа

Фото та відеотехніка

Офісна техніка

Мережеве обладнання

Акції

Спеціальні пропозиції

Гарантія

Мережа магазинів «КЛІК» продає тільки перевірену, якісну та сертифіковану техніку!
 
При умові правильної експлуатації та відсутності екстремальних навантажень, техніка виходить з ладу дуже рідко. Проте, незалежно від виробника чи ціни, трапляються неприємні ситуації і будь-яка техніка може вийти з ладу. Тому на всю продукцію надається гарантія виробника, що підтримується по всій території України.

Перевага гарантії від виробника очевидна – Вам не потрібно пересилати придбаний товар до нас, Ви можете самостійно звернутися до авторизованого сервісного центру у Вашому місті. Це дає можливість оптимізувати витрати та скоротити загальний час ремонту.

Крім того, нами передбачена можливість обміну та повернення товарів протягом 14 днів від моменту придбання, якщо товар з якоїсь причини не підійшов вам або ж має дефект. При цьому, товар має відповідати правилам обміну та повернення товарів належної якості.
   
Для оформлення повернення чи обміну – зверніться до наших працівників. 


Обмін та повернення товару належної якості

Правила повернення товарів належної якості регулюються Законом України «Про захист прав споживачів»

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

          1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар  належної якості на аналогічний у продавця,  в якого він був придбаний, якщо товар не  задовольнив  його  за   формою,   габаритами,   фасоном, кольором,   розміром   або   з  інших  причин  не  може  бути  ним використаний за призначенням. 
Споживач має право на обмін товару належної  якості  протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару   належної   якості  проводиться,  якщо  він  не використовувався і якщо збережено його товарний  вигляд,  споживчі властивості,  пломби,  ярлики,  а  також  розрахунковий  документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік   товарів,   що  не  підлягають  обміну  (поверненню) (172-94-п)  з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

         2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач  має  право  або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,  або  розірвати договір  та  одержати  назад  гроші у розмірі вартості повернутого товару,  або здійснити обмін товару на аналогічний при  першому  ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

           3. При  розірванні  договору  купівлі-продажу  розрахунки  із споживачем провадоться виходячи з  вартості  товару  на  час  його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору,  а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за  домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.


Якщо у Вас виникли питання, телефонуйте нам за номером гарячої лінії  -  0 800 502 202 

(Дзвінки зі стаціонарних телефонів по території України - безкоштовні)